شباب رومانسى

يشرفنا مروركم الكريم ونرحب بالتواصل معنا

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

شباب رومانسى

يشرفنا مروركم الكريم ونرحب بالتواصل معنا

شباب رومانسى

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
شباب رومانسى

تجمع شبابى رومانسى,اجتماعى,ادبى,رياضى,ترفيهى,اسلامى,برامج,يوتيب,اغانى

نرحب بكم جميعا للانضمام الينا ونرجو منكم التواصل دائما معنا

ازاى تعرف تحب ؟؟؟؟؟

Romantic man
    Romantic man
    المدير العام
    المدير العام

ازاى تعرف تحب ؟؟؟؟؟ Empty ازاى تعرف تحب ؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف Romantic man الثلاثاء ديسمبر 07, 2010 2:49 pm

ازاى تعرف تحب ؟؟؟؟؟

ازاى تعرف تحب ؟؟؟؟؟ 98998سواء اردنا او رفضنا فأن الحب فرض نفسه علينا كمشكله من المشاكل اللى بتقابل الجميعالسؤال هو /// ازاى تعرف تحب ؟؟سؤال غريب بيجى فى افكار الكثير من الباب اولاد او بناتليه انا ؟؟؟ ليه الكل بيحب ويتحب الا انا ؟؟؟انا فيا حاجه غلط ليهالكل بيعتبرنى .. اخ او اخت ...؟مش دى الاسئله اللى كتير بتراوض الشبابوياما كتير من الولاد بيرسم فى خياله ان انسه معين بتحبه ومتعلقه بيه بس لمجرد ابتسامه كده او نظره كده ............ وغيرهوكتير من البنات ترسم فى خيالها صوره غير واضحه الملامح عن فارس الاحلام اللى هتعي وتموت تستناهدى مقدمه كان لابد منه علشان نعرف احنا من جوا بنفكر ازاى ؟؟اما عن سؤال // ازاى تعرف تحب ؟؟فالجابه سهله لازم تكون من جوا الشخص نفسه وتتلخص فى شويه نقط بسيطهالثقه فى النفس ازاى ان الشخص ولد كان او بنت لازم يكون من جواه واثق ان كويس مقبول وان الحب ده هيجي فى الوقت المحدد ليه مش بمزاجه ولكن فى الوقت اللى الحب يحبهعدم الاهتمام ازاى تعرف تحب ؟؟؟؟؟ D-s-4-3-3اقصد ان مش كل بنت جميله تبقى هى دى اللى لازم احبها وتحبنىزمش كل ولد وسيم وشيك يبقى هو ده فارس الاحلام يعنى عامل الناس بطبيعتك وما تكونش متعجل او طماعالتحسين يعنى ان الشخص لازم يكون دايما توب يعنى يهتم بنفسه وملابسه وحياته وكل ده يكون لنفسه مش علشان حد التمسك بالامل يعنى لو بتحب بجد لازم تقاتل علشان اللى بتحبه وما تفقدش الامل ابدا ومش معنى كده انك تكون رخم وتضايق الناس لمجرد انك معجب بيهم لان الحب ليه مراحله اللى هيكون ليها بوسط خاص بيها بس تحول انك تلفت النظر بشكل غير ملفت للنظر ..؟ واخيرا ... الاعتراف والتنازل الاعتراف انك كنت غلطان وان الشخص ده مش بيحبك وانك كنت مكبر الموضوع وعايش الوهم والتنازل لو لقيت ان الشخص ده مرتبط وبيحب حد تانى مش تكون انانى وتكدر حياتهم لمجرد انك اترفض ولازم تتعايش مع الاوضاع وما تسمحش ان صدمه بسيطه تضيع حاجات اكبر منهاازاى تعرف تحب ؟؟؟؟؟ 101525327_7bd2b1403a وفى النهايه اختم بكلمه جميله طالما يضع الشباب الحب كغايه يحاولوا الوصول اليها فلن يتحقق لهم الحب ابدا

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مارس 28, 2024 5:31 pm